Program - Format 2021

Kontaktadagen 2021 blir digital och pågår under 4 veckor - för alla i er verksamhet!

Beroende på läge kan förändringar i programmet ske, dock till det bättre!

27 maj
09.00 – 09.10

Välkommen till Kontaktadagen!
09.10 – 10.30
Key Note: I kunden skor (Klas Hallberg, utsedd till en av världens bästa 10 talare!)
10.30 – 11.00
Fika och bensträck
11.00 - 11.50GuldKontakt Final
10.50 – 12.00          
Avrundning Kontaktadagen och presentation kommande mini-konferenser 
13.00 – 18.00
Föredrag med inspelning för digitala sändningar. Särskilt inbjudna pga rådande restriktioner.

Digitala mini-konferenser med något för alla!
28 maj Mini-konferens No 1
08.30 - 09.30
AI och Omni -som det ska fungera!
Case: SpareBank 1 i Norge använder AI-analys av samtal och snart kategorisering.

3 juniMini-konferens No 2
08.30 - 09.30
Automatisera ditt kontaktcenter
Case: SAS använde botar dygnet runt för att klara kundupplevelsen i covidkaoset.

4 juniMini-konferens No 3
08.30 - 09.30
Flerkanalig kundservice - så lägger du pusselbitarna!
Case: Göta Energi gick omni med hemmabaserade medarbetare.


10 juniMini-konferens No 4
08.30 - 09.30        
Kundfokus mer än bara ett uttryck
Case: Hemarbete och restriktioner, tre berättelser om hur Telenor ställt om sin verksamhet med kunden i fokus

11 juniMini-konferens No 5
 08.30 - 09.30
Moln är här, men vad är nästa steg?
Case: Försäkringsbolaget som tänker "vad och hur" istället för "var"


18 juniMini-konferens No 6 och avrundning av Kontaktdagen!
08.30 - 10.00
Här bjuder vi på tre spännande föredrag baserade på Kontaktaprojekt!
- Affärsdata i kundservice, så paketerar du guldet i kundkontakterna!
- Framgångsprofiler, så rekryterar du bästa säljaren eller servicemedarbetaren
- Servicehandboken för wow-service!