Kontaktadagen

Kontaktadagen är året största event för dig som arbetar med kundrelationer via telefon och digitala kanaler!

Kontaktadagen 23 maj 2024

Kontaktadagen är årets största konferens för dig som arbetar med kundmöten via telefon och digitala kanaler och vill skapa morgondagens kundupplevelser. Välkomna!

Kontaktadagen arrangeras 23 maj 2024 och vi kommer att hålla till på Münchenbryggeriet som bjuder på storslagen utsikt över Stockholm. Mälarsalen huserar våra föredrag och Strindberg mat, dryck och härligt mingel i goda vänners lag!

Kontaktadagen är Sveriges största evenemang för alla som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Under en intensiv dag sammanfattar vi vad som händer idag, imorgon och i framtiden, både i Sverige och internationellt, genom att blanda stora breda ämnen med spännande djupdykningar!

Kontaktadagens huvudteman 2024:

1. Smidiga kundrelationer eller customer relation agility. Morgondagens organisationer samarbetar i att göra det enkelt att vara kund, genom hela kundresan och oavsett kanal.

2. Konsumenters tillit och förtroende. Så utvecklar du personliga kundrelationer med empati i den digitaliserade världen.

GuldKontakt - tävlingen där vi utser de bästa!
Kontaktadagen avrundas av finalen i tävlingen GuldKontakt. Under ett hejdundrande firande med trerätters galamiddag utser vi de bästa bolag och medarbetar inom kategorierna kundservice och telefonsälj!

Målsättning
Kontaktadagen är en årligen återkommande konferens och vi har nått vår målsättning är att Kontaktadagen alltid ska vara No1 som samlingsplats för alla som arbetar med kundservice och försäljning på distans! Positiva återkopplingar har ökat varje år och 2024 inbjuder vi återigen till det fantastiska Munchenbryggeriet, men en storslagen utsikt över Stockholm.

Du som deltar kan vara:
- VD och företagsledare
- Försäljnings- och Marknadschefer, CIO
- Ledare i call-/kontaktcenters eller telefonsäljbolag
- Kundservicechefer och Kundansvariga
- HR- och utbildningspersonal

Vi ser fram emot att träffa dig och välkommen med din anmälan!

Tina Wahlroth
Kontakta
0735 66 55 22

Kontakta är Sveriges enda företrädare för kundservice och försäljning via telefon. Kontaktas arbete inom näringsliv, politik, myndigheter och media är i många fall avgörande för framtidens kundkommunikation på distans