Kontaktadagen

Kontaktadagen är året största event för dig som arbetar med kundrelationer via telefon och digitala kanaler!

Kontaktadagen 27 maj 2021

Kontaktadagen är årets största konferens för dig som arbetar med kundmöten via telefon och digitala kanaler och vill skapa morgondagens kundupplevelser. Utöver en inspirerande dag med mingel bland kollegor avrundar vi dagen med GuldKontaktgalan där vi korar Sveriges bästa kundservice, telefonsälj och växel!

Kontaktadagen arrangeras 27 maj 2021 på Münchenbryggeriet och är Sveriges största evenemang för alla som arbetar med kundrelationer på distans, i telefon och digitala kanaler. Kontaktadagen är en endagskonferens med fokus på framtidens kundmöten.

Vi planerar just nu fokus och tema för Kontaktadagen 2021 och kommer att presentera det inom kort.

GuldKontaktgalan där vi utser de bästa!
GuldKontaktgalan avslutar Kontaktadagen, en hejdundrande galamiddag med vita dukar och trerätters meny avrundar den tävling där vi utser bästa bolag och medarbetar inom kategorierna kundservice och telemarketing!

Målsättning
Kontaktadagen är en årligen återkommande konferens och vi har nått vår målsättning är att Kontaktadagen alltid ska vara No1 som samlingsplats för alla som arbetar med kundservice och försäljning på distans! Positiva återkopplingar har ökat varje år och 2021 inbjuder vi återigen till det fantastiska Munchenbryggeriet, men en storslagen utsikt över Stockholm...men vi avrundar på nytt sätt!

Du som deltar kan vara:
- VD och företagsledare
- Försäljnings- och Marknadschefer, CIO
- Ledare i call-/kontaktcenters eller telefonsäljbolag
- Kundservicechefer och Kundansvariga
- HR- och utbildningspersonal

Vi ser fram emot att träffa dig och välkommen med din anmälan!

Tina Wahlroth
VD Kontakta
0735 66 55 22

Kontakta är Sveriges enda företrädare för kundservice och försäljning via telefon. Kontaktas arbete inom näringsliv, politik, myndigheter och media är i många fall avgörande för framtidens kundkommunikation på distans

Kontakta, en bransch- och intresseorganisation för företag och organisationer som arbetar med kundservice och försäljning på distans.