21
maj

Case: Så har Bredband2 förbättrat upplevelsen för kunder och agenter: AI i all ära, men förändringen sker hos människor.

AI och automation finns överallt, och Bredband2 använder dessa teknologier effektivt. Men för dem sker den verkliga förändringen först när den blir en aktiv del av arbetet. Därför pratar inte Bredband2 om AI. I stället fokuserar Bredband2 på hur de använder teknik för att få fram konkreta insikter och hur de omvandlar dessa till kunskap för agenter, kunder, andra avdelningar och chatbots.

Stora scenen 11.45 - 12.05

På så sätt frigör de tid så att agenterna känner mindre stress, ökad trivsel, samt möjliggör att de i stället kan fokusera på de mer komplexa ärendena där de verkligen gör skillnad.

Bredband2 delar med sig av sina insikter om som är värt att automatisera och var man bör lägga dina resurser – för att se verkliga resultat. Dessutom delar de med sig av konkreta tips om hur man lyckas hela vägen från att bygga en affärsplan till att driva verklig förändring inom en organisation.

Anton Kristola, Verksamhetsutvecklare, samt Anders Ohlin, Head of Service, Bredband2

Sponsor: