23
maj

Key Note: Konversationsanalys – en navigering i hur man går från hype till tillämpning

AI är här för att stanna och konversationsanalys är en av de viktigaste frågorna för alla verksamheter som vill stå sig i morgondagens konkurrens. Data från kundinteraktioner skapar en helt ny standard för arbete med kundkommunikation. Frågan är inte om du ska hoppa på hypen, utan när! Den internationellt erkände CX-experten Adrian Swinscoe tar dig från hype till hur du framtidssäkrar din kundkommunikation!

Key Note på stora scenen 09.20

Konversationsanalys – en navigering i hur man går från hype till tillämpning
Konversationsanalys är här för att stanna, framtidens mest avgörande konkurrensfaktor och en av de viktigaste faktorerna för att placera kundmötet på ledningens agenda. Adrian Swinscoe är en internationellt erkänd talare som delar med sig av sina insikter från den dynamiska världen av Conversational AI.

Presentationen kommer hjälpa dig att förstå höjdpunkterna och utmaningarna med teknologin och visa dig hur du effektivt kan använda den för att förbättra din kundkommunikation redan idag. Du kommer lära dig hur du använder data från kundinteraktioner för att etablera en ny standard för kundservice, vare sig det sker genom mänskliga eller AI-interaktioner. Vi kommer också måla upp en bild av vad framtiden kan innebära för kundservice och ge nyttiga tips och strategier hur du kan framtidssäkra ditt kontaktcenter. Var med oss på en resa tar dig från hypen kring Conversational AI till verklig implementering och in i framtiden för kundservice.
Adrian Swinscoe, CX-expert, föreläsare och aspirant till Punk CX.

Sponsor: