maj
Från insikt till effekt – framtidssäkra er kundserviceleverans
En lyckad AI-satsning inom kundservice kräver ett antal faktorer på plats innan digitaliseringsresan påbörjas. Concentrix har stor erfarenhet av att i sina kundserviceuppdrag arbeta med utveckling för uppdragsgivarens räkning. Här delar de med sig av vilka vanliga insikter deras analyser ofta leder till, samt hur tekniker som AI, automation och väl definierade processer – när de används rätt – skapar en starkare kundupplevelse och mätbara resultat.
Stora scenen kl 14.30
I den här presentationen visar Concentrix hur de arbetar datadrivet, strukturerat och med tydligt kundfokus för att framtidssäkra och utveckla kundserviceleveranser.
Du får med dig konkreta insikter och praktiska tips på vad ni kan börja göra redan imorgon -utan att behöva bygga om hela din verksamhet!
Talare:
Semir Abdu, Associate Site Director, har 15 års erfarenhet av att lyfta kundservice från att vara en stödfunktion till att bli en strategisk tillgång, både nordiskt och globalt. Semir hjälper företag att använda AI och teknik på rätt sätt, men fokus på kundupplevelse, varumärkesvärde och affärsnytta.
Linnéa Lindberg, Digital & Content Manager, har över 10 års erfarenhet, varav 8 år med fokus på digitala kanaler och kundserviceupplevelser. Hon är specialist inom digital effektivisering av chatt, FAQ och botar. Linnea har sedan 2021 lett utveckling av AI-lösningar inom CX med tydliga resultat.
Om Concentrix
Concentrix är ett globalt Fortune 500®-företag som arbetar med teknikdrivna tjänster, kundservice och bemanning. Vi samarbetar med över 2 000 varumärken världen över för att stötta deras verksamhet – från utveckling av kundupplevelser till att driva innovation och tillväxt. Med djup och lång branschkunskap, datadrivna insikter och avancerad teknologi är vi en partner inom kundservice- både för det lilla såväl det stora företaget.