23
maj

Panelsamtal: Konversationsanalys för kommunikation till ledningsgruppen och uppdragsgivaren

Konversationsanalys, eller analys av kundkommunikation, är idag en måste för att veta vad kunder säger om ert varumärke samt för att skaffa insikter om vilka önskemål och krav kunderna har. Utan dessa insikter kommer man inte överleva konkurrensen på marknaden. I detta samtal berättar vi om konversationsanalys som en gamechanger och ny standard för kundservice!

Föreläsning Kundservice stora scenen: 14.10

Panelsamtal: Konversationsanalys för kommunikation till ledningsgruppen och uppdragsgivaren
Text-och samtalsanalys med AI kan ta kundservice till ledande position som högintressant och prioriterad verksamhet. Genom att använda konversationsanalys i kundservice kan mängder av information utvinnas för att säkerställa kvaliteten och en transparent kommunikation gentemot företagets ledning eller till sina uppdragsgivare. I denna paneldebatt har vi bjudit in olika aktörer som ger exempel på riktigt lyckade case och hur du kan göra för att ta kundservice till toppen.

Du möter bland annat:
Sara Lawett, Head of sales & marketing, Dynava
Andrea Leupold, Kundservicechef, Volvo Cars Retail
Nate Nguyen, Affärsutveckling, Capturi
Peter Adielsson, Försäljningschef, Voxo