Sortera

Tid
  • Alla
Föredrag
  • Alla
Målgrupp
  • Alla

KeyNote: Katarina Gospic - Från grottmänniska till avatar

Den tekniska utvecklingen går i rasande takt men vi har samma hjärna idag som fyrtiotusen år sedan. Hur leder vi människor genom ständig förändring och förbereder dem för framtiden? Under denna föreläsning talar Dr Gospic om var i hjärnan du hittar mod-knappen, vilka knappar du ska undvika och att framtiden redan är här!

Wowservice - från nöjda kunder till ambassadörer!

För att behålla dina kunder behöver du idag leverera riktigt bra service, men för att dina kunder ska bli dina ambassadörer och marknadsförare behöver du leverera wowservice! Vad krävs? Vad behöver du göra? Vad kostar det?

Åhléns förändringsarbete – från backlog till kundfokus

När Åhléns lanserade e-handel 2016, gick Åhléns kundservice från att hantera några hundra mail i månaden till en explosionsartad ökning. Volymerna byggde snabbt backlog och Åhléns beslutade om krafttag för bättre kundservice. Följ med på resan mot ökat kundfokus!

Hur du bygger och behåller kundens förtroende

De senaste åren har många företag missbrukat konsumenternas förtroende och några få gigantiska företag exploaterat individers digitala liv. Individernas förtroende gav företagen ovillkorad access till personuppgifter och resultatet blev bland annat lagar som GDPR och ePrivacy för att skydda individen. Drabbade människor blir protektionistiska och ställer allt högre krav på företagen för att ge dem sitt förtroende.

ISO 18295-1, starten på ett långsiktigt kvalitetsarbete av outsourcingprocessen

H1 är ett av de första svenska kontakt centren som implementerat kundservicestandarden ISO 18295-1. Här delar de med sig av insikter och erfarenheter av hur ISO arbetet tillsammans med GDPR och kundkrav startade utvecklingsresan mot ett verksamhetsledningssystem för informationssäkerhet. Nu ser de tydligt hur standardisering och certifiering kan stärka marknadens förtroende för kontakt centerbranschen.

Great place to work - Så skapade vi en av Europas bästa arbetsplatser

Key Solutions startade år 2008 med visionen om att skapa en arbetsplats där alla, oavsett bakgrund eller erfarenhet, kan uppnå sin fulla potential. Idag, 11 år senare, har bolaget blivit utsett till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad och är en av de största aktörerna inom direktförsäljning.

Förändringsarbete på den legala spelplanen

Den legala spelplanen för aktörer inom försäljning och kundservice via telefon och digitala kanaler har genomgått stora förändringar de senaste åren och ytterligare förändringar är att vänta. Mattias Lindberg på Affärsadvokaterna kommer ta oss igenom den nya lagstiftningen och prata om vikten att jobba aktivt med legala frågor för att hålla jämna steg med konkurrenterna, den digitala utvecklingen och konsumenternas förtroende.