Sortera

Tid
  • Alla
  • 16.00 - 17.00
  • 12.10 - 12.30
  • 15.30 - 16.00
  • 10.10 - 10.30
  • 11.00 - 11.30
  • 11.30 - 11.50
  • 11.50 - 12.10
  • 13.30 - 13.50
  • 13.50 - 14.10
  • 14.10 - 14.30
Föredrag
  • Alla
  • Keynote
  • Inspiration
  • Huvudsponsor
  • Opinion
  • Case kundservice
  • Case
  • Case telemarketing
Målgrupp
  • Alla
  • Kundservice & Telemarketing
  • Kundservice
  • Telemarketing

KeyNote: Katarina Gospic - Från grottmänniska till avatar

Den tekniska utvecklingen går i rasande takt men vi har samma hjärna idag som fyrtiotusen år sedan. Hur leder vi människor genom ständig förändring och förbereder dem för framtiden? Under denna föreläsning talar Dr Gospic om var i hjärnan du hittar mod-knappen, vilka knappar du ska undvika och att framtiden redan är här!

Wowservice - från nöjda kunder till ambassadörer!

För att behålla dina kunder behöver du idag leverera riktigt bra service, men för att dina kunder ska bli dina ambassadörer och marknadsförare behöver du leverera wowservice! Vad krävs? Vad behöver du göra? Vad kostar det?

Hur du bygger och behåller kundens förtroende

De senaste åren har många företag missbrukat konsumenternas förtroende och några få gigantiska företag exploaterat individers digitala liv. Individernas förtroende gav företagen ovillkorad access till personuppgifter och resultatet blev bland annat lagar som GDPR och ePrivacy för att skydda individen. Drabbade människor blir protektionistiska och ställer allt högre krav på företagen för att ge dem sitt förtroende.

Åhléns förändringsarbete – från backlog till kundfokus

När Åhléns lanserade e-handel 2016, gick Åhléns kundservice från att hantera några hundra mail i månaden till en explosionsartad ökning. Volymerna byggde snabbt backlog och Åhléns beslutade om krafttag för bättre kundservice. Följ med på resan mot ökat kundfokus!

Effektivisering inom Kundservice via genomtänkt digitalisering

Försäljning i alla kundmöten blir allt viktigare, vid telefonförsäljning självklart, men framför allt i kundservice. Vilka effekter kan uppnås såväl inom kundservice som inom försäljning när avtalsprocesser inte bara digitaliseras utan även automatiseras? I detta case möter vi Adrian Seyed från NetOnNet som berättar om sina erfarenheter om vad företag bör ha i åtanke innan en digitaliseringsprocess genomförs? Hur bör man tänka kring samarbetet med uppdragsgivare och leverantörer?

Värdefulla affärsinsikter med AI

Alla samtal i kundservice och telemarketing går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all tillgänglig kunddata. Med verkliga case visar Pär Wiklund från Gamgi hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser våra kunder redan tagit!

ISO 18295-1, starten på ett långsiktigt kvalitetsarbete av outsourcingprocessen

H1 är ett av de första svenska kontakt centren som implementerat kundservicestandarden ISO 18295-1. Här delar de med sig av insikter och erfarenheter av hur ISO arbetet tillsammans med GDPR och kundkrav startade utvecklingsresan mot ett verksamhetsledningssystem för informationssäkerhet. Nu ser de tydligt hur standardisering och certifiering kan stärka marknadens förtroende för kontakt centerbranschen.

Great place to work - Så skapade vi en av Europas bästa arbetsplatser för säljare!

Key Solutions startade år 2008 med visionen om att skapa en arbetsplats där alla, oavsett bakgrund eller erfarenhet, kan uppnå sin fulla potential. Idag, 11 år senare, har bolaget blivit utsett till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad och är en av de största aktörerna inom direktförsäljning.