23
maj

Case Sponsor: Det moderna kontaktcentret – där medarbetarna får bestämma!

Fredrika och Erik från Norion bank berätta om deras resa för att med modern molnteknik utveckla ett kontaktcenter där medarbetarna kan påverka sin vardag och samtidigt får bättre förutsättningar att ta bättre hand om verksamhetens kunder. En resa med rätt medarbetare på rätt plats för det professionella kundmötet!

Case Sponsor stora scenen 11.50


Fredrika och Erik på Norion Bank berättar här om deras resa efter att bolaget 2021 bytte ut gammal teknik mot en modern molnlösning från Genesys. De kommer berätta om hur modern teknik möjliggör för medarbetarna att kunna påverka sin vardag, samt hur de får rätt förutsättningar att ta bättre hand om deras kunder. Bolaget lägger stort fokus på sina medarbetare och ni kommer även få tips om hur ni anställer rätt personer till kontaktcentret, hur ni får ni medarbetaren att använda alla era system och samtidigt blir mer nöjda och stannar längre.
Fredrika Eineskog, Chef Kontaktcenter samt Erik Björkroth, Work Force Management, Norion bank


Sponsor