23
maj

Att gå i kundens skor - hur kundcentrerade organisationer levererar rätt kundupplevelse

Att ha fokus på att den emotionella upplevelsen i hela kundresan är nyckeln till kundernas hjärtan. Idag är detta en av de främsta framgångsfaktorerna. Organisationer måste möta och överträffa kundernas förväntningar för att inte tappa i konkurrenskraft. Helen ger verktyg som kan hjälpa dig att utveckla organisationens tvärfunktionella arbetssätt utifrån CX allt för att bidra till att skapa en kundcentrerad kultur.

Parallell spår kundservice stora scenen 13.30

Alla organisationer behöver systematisk leverera rätt kundupplevelser. Är er organisation redo att förstå upplevelsen från kundens synvinkel och verkligen gå i kundens skor? Helen berättar här hur du med CX-verktygslådan bygger långvariga och hållbara relationer med både medarbetare och kunder och skapar en gemensam intern kompass baserad på kundinsikt.

  • Kundupplevelse som konkurrensmedel – varför är det viktigt?
  • Vad innebär Customer Experience management hur hänger det ihop med kundservice?
  • Vikten av en kundcentrerad kultur, ledarskap och rätt organisatoriska förutsättningar för att leverera rätt kundupplevelse.

 
Helen Rigamonti, CX-expert