11
jun

Minikonferens 5: Kundservice i molnet är här. Vad är nästa steg?

Tre av fyra kontaktcenter har helt eller delvis flyttat till molnet. Nästa fas kommer att handla mer om ”vad och hur” än om ”var” kontaktcenter ligger. I denna mini-konferens kommer vi att få veta vilka fördelar som finns med molnlösningar och vilka viktiga förutsättningar som erbjuds för att utveckla framtidens kontakt centers.

Trendspaning: State of the contact center 2021
Presentation av den globala undersökning "State of the contact center 2021" anger de senaste trenderna på marknaden för kontakt center.

Trendspaning 2: Hemarbete är här för att stanna
Så här säger företagen och "Rätt person på rätt plats"

Trendspaning 3: Rätt kompetens vid rätt tid
Med automatisering av kundservice så ökar komplexiteten i de ärenden som går fram till agenter. Rätt kompetens vid rätt tidpunkt kommer bli avgörande och mer utbildning blir allt mer centralt.
Magnus Geverts, VP Product Management & Marketing på Calabrio


Sponsor


Om Calabrio
Skapa ett modernt kontaktcenter – omvandla ditt företag Calabrio Analytics är den centrala lösningen i Calabrio ONE – ett komplett programpaket för Workforce Optimization (WFO) som revolutionerar hur företag engagerar sina kunder. Calabrio ONE omfattar samtalsinspelning, kvalitetsstyrning, workforce management, flerkanalig analys av kundåsikter och avancerad rapportering. Programpaketet registrerar, samlar in och analyserar kundinteraktioner för att ge en enhetlig syn på kunden och förbättra representant- och kundupplevelsen. Det här är marknadens enda fullständiga WFO-molnlösning med multitenans.