17
jun

Minikonferens 1: AI och Omni - som det ska fungera! (sänds igen på begäran)

Välkommen till en mini-konferens som ger inblick i de senaste trenderna inom kontaktcenter. Kan ett AI med hjälp av samtalsanalys automatiskt kategorisera samtal och spara tid för dina kundserviceagenter? Vad är egentligen omnikanal – varför är det viktigt? Vi delar också med oss av en rapport om 5+1 megatrender i kontaktcenterbranschen som du får ta del av efter konferensen!

Case SpareBank 1: Möt norska SpareBank 1 som med hjälp av ett AI och samtalsanalys överlät jobbet från kundserviceagenten för att kategorisera vad och varför kunderna ringde och vad det resulterade i!
Rune Bertelsen, Adm. direktör kundsenter SpareBank 1

Case 2: Omnikanal blir allt viktigare och dina kunder förväntar sig att de kan nå dig i alla kanaler. Men vad är egentligen omnikanal?

Spaning: Vi går igenom 5+1 megatrender som påverkar kontaktcenterbranschen. Rapporten kommer även skickas till dig efter eventet.

Jesper Sjölander samt Jonas Alm, LeadDesk med gäster

Sponsor