25
maj

Dustins resa mot ökad tillgänglighet och kundnöjdhet

Dustin fattade ett strategiskt beslut att öka sin kundnöjdhet. De har i huvudsak arbetat med tre områden som har haft en stor påverkan på ökad tillgänglighet och kundnöjdhet. Här delar Dustin med sig av insikter, tips och erfarenheter.

Stora scenen 13.00 - 13.20

De tre områdena Dustin fokuserat för ökad tillgänglighet omfattar följande:

Engagerad personal och vikten av Kundservice
- Karriärmöjligheter/karriärstege för personal
- Attraktiv arbetsgivare
- Kundservicevecka

Omnikanalplattform
- Hur de med tekniskt stöd ökat skalbarhet
- Med lärdom om Dustins kunder är de mer effektiva

Kundfeedback
- Återkoppling på kundfeedback, "Closing-the-loop"
- Hur Dustin jobbar med omdömessidor

Andrea Hamer Almqvist, Group Customer Service Manager & Fredrik Jansson, WFM Competence Lead