23
maj

Hur du bygger och behåller kundens förtroende

De senaste åren har många företag missbrukat konsumenternas förtroende och några få gigantiska företag exploaterat individers digitala liv. Individernas förtroende gav företagen ovillkorad access till personuppgifter och resultatet blev bland annat lagar som GDPR och ePrivacy för att skydda individen. Drabbade människor blir protektionistiska och ställer allt högre krav på företagen för att ge dem sitt förtroende.

Det här är ett föredrag om förtroende i affärer. Att vinna kundens förtroende är avgörande. Eftersom det blir svårare att vinna förtroende behöver vi lära oss hur vi medvetet bygger och behåller ett förtroende.

Morgan Sandberg, VD S2 Communication

Om S2 Communication:
S2 grundades 1999 av Morgan Sandberg och Ulf Sahlin. Genombrottet blev en affär med Eniros produktbolag Din Del. Affärens innehåll var att utveckla, implementera och underhålla en försäljningsplattform, för en säljstyrka på 170 säljare på 18 olika lokala säljbolag i Sverige.
Många år senare har vi gedigen kunskap om vad som gör skillnad och vi levererar S2-systemet till ett stort antal väletablerade försäljningsintensiva kunder. Tillsammans har vi som arbetar på S2 över åttio års samlad erfarenhet av försäljningsintensiva företag och med åren har vi fått både kunskap om och insikt i hur vi ska hjälpa just ditt företag att bli ännu bättre.

S2s mål är att förenkla säljarbete och att öka försäljningen och vi lyckas genom rådgivning och ett handfast införande. S2-systemet ger högsta träffsäkerhet genom smart marknadssegmentering och mer tid i kundsamtal med automatisk uppringning. Potentiella kunder hamnar löpande i ert bearbetningsflöde och resultatet framställs i lättlästa rapporter och detaljerad utdata. Vi hjälper kort sagt våra kunder att bli bättre i sin marknadsbearbetning, med minimal administration och med fokus på effektivitet och resultat!

Läs mer på www.s2.se