23
maj

Framtidens telemarketing är här – så kan du göra skriftlighetskravet till en fördel

Case: Skriftlighetskravet vid telefonförsäljning kan vändas till din fördel och underlag finns nu som styrker ökad försäljning. Möt företag som utvecklat sitt arbetssätt och numer ser de positiva möjligheterna i skriftlighetskravet!

Skriftlighetskravet vid telefonförsäljning har under flera år hängt över oss som mörka moln i skyn och 1 september 2018 blev lagen en verklighet. Efter några månader har nu de första resultaten visat sig och många bolag upplever en minskad nettoförsäljning och ökad administration.

Men hur kan försäljningen bibehållas - och till och med vändas till en fördel på längre sikt? På vilket sätt kan distansförsäljning nyttja de nya sätten att kommunicera för att nå en högre nettoförsäljning? Tillsammans med en av våra samarbetspartners berättar vi om våra insikter och delar med oss av kunskaper och inspiration inför framtiden.

Talare: Anders Holmberg, CSO GetAccept samt Daniel Alkeberg, Chef för sälj & kundservice på Gota Media