29
maj

Great place to work - Så skapade vi en av Europas bästa arbetsplatser för säljare!

Key Solutions startade år 2008 med visionen om att skapa en arbetsplats där alla, oavsett bakgrund eller erfarenhet, kan uppnå sin fulla potential. Idag, 11 år senare, har bolaget blivit utsett till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad och är en av de största aktörerna inom direktförsäljning.

Men vägen dit har kantats att hårt arbete och dedikation för att skapa en arbetsplats som människor kan längta till istället för att längta ifrån. Hur bidrar medarbetarglädje till lönsamhet? Vilka är de gemensamma nämnarna för medarbetarglädje? Och hur kan andra företag dra lärdom av den resa Key Solutions gjort?

Vi får höra Karl Nizhad, Försäljningsdirektör på Key Solutions, berätta om hur de i en bransch som präglas av hårda värden och resultat lyckats skapa en arbetsplats som år efter år får utmärkelser för sin kultur. Karl har över 15 års erfarenhet från ledande befattningar inom försäljning och affärsutveckling och har lång erfarenhet av rådgivning inom såväl organisationsutveckling som tillväxtstrategier.

Om Key Solutions
Key Solutions-koncernen består av 250 medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på kvalitet, resultat och varumärkesbygge.

Koncernen omsätter idag över 100 MSEK per år med lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har flera år i rad blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser av Great Place to Work Institute ®.